onsdag 8 april 2009

PÅSKKÄRRINGAR OCH PLASTIKOPERATIONER


Jag ska plastikoperera mig. Jag ska göra en Fuck You-fingersförstoring. Antingen botoxa upp fingret till gigantisk storlek eller sätta in silikon. Tror ändå att det är silikon jag vill ha. Det känns mer 90-tals white trash. Det borde ge bättre Fuck You- effekt.

Påskmiddag:
Ugnsbakad överklassröv
Ihopkokta föreställningar kring kön
Gratinerad skinnskalle

Ikväll ska jag klä ut mig till påskkärring och gå till plattan och tigga till mig hallucigena droger eftersom jag uppenbarligen blivit för gammal för att kunna tigga påskgodis. Det är svårt att vara en balanserad 24-åring när den övre hoppborgsåldersgränsen är sju år. Och plingar man på hos grannarna som påskkärring tror dom att man är en kriminell transa.

2 kommentarer:

Eqqus Caballus sa...

Usch juan va jag saknar dig min prutt. tänker aldrig mer lämna stan utan dig! men det där med guck you fingrarna funkad ju inte sa jag ju, du kommer inte kunna torka dig efter att ha bajsat ju. fast du kommer ha sjukt bra pullfinger.

KURT-HEDVIG sa...

jag ska skaffa mig en slav som torkar mig i röven. när jag hade QX var det massa folk som ville bli min slav, så jag får väl bara skaffa det igen. kom hem nu. Punks Jump Up spelar på söndag ju