lördag 11 april 2009

KRIG, PEST OCH MONARKISTISKA SLYNOR


Art: Tim Roeloffs

Jag tror att jag är Sveriges svar på Eifeltornet. Bara det att turisterna/stockholmarna har roligare åt att glo på mig än på nån stel och tråkig byggnad från 1800-talet. Jag borde börja ta betalt.

Det är synd att man måste ligga med Daniel eller Vickan för att få pengar av staten för att representera Sverige. Jag får fortsätta att göra det svart helt enkelt. Har redan sålt Småland till en retarded tysk samt förklarat krig mot Danmark. Det svenska folket kan behöva lite krig för att slippa bry sig om Melodifestivalen, GI-metoder och Carolina Gynning. Jag jobbar även på att göra AIDS till den nya folksjukdomen. Depression känns alldeles för mycket i-landsproblemstönteri. Jag vill ha pest, skörbjugg och syfilis. Eller iallafall en terroristbombning av valfri monarkistisk/kapitalisitsk byggnad.

Inga kommentarer: