lördag 31 januari 2009

OH MY GOSH!!!!

Meddelande från P 10:42 : OMG OMG OMG! Jag bor rätt nära Fryshuset! Fram med skateboarden nu ska vi börja hänga med kidsen!!!

Två dagars vistelse i frihet och jag börjar redan spåra ur. Har ätit frukost till frukost, lunch och middag, lyssnat på 2pac på repat samt redan tänkt onekerliga gånger att jag vill röka på. Nej men hej, då drabbades jag av plötslig teenangst, och surprise, jag är återigen en dysfunktionell samhällsmedborgare med potentiell HIV och snedrakad fitta. Snälla, kan inte nån bara bli min personliga assistent.

(Och för övrigt har jag glömt bort ungefär allt som hänt mellan den 14-28 januari, så om jag dissar dig behöver du inte ta det särskilt personligt.)

2 kommentarer:

Eqqus Caballus sa...

nej imorrn kommer jag och styr upp dig. ingen mer frukost till middag, här ska lagas hederlig husmanskost och ska du röka något får det bli såna där chokladcigg man kan köpa i kiosken!

nu ska jag kvällsbajsa en sväng

KURT-HEDVIG sa...

ja. nu ska jag fan fylla 24 och styra upp mitt liv. men det behövs nog att du flyttar till stan!