söndag 25 januari 2009

ELJEST PÅ GRAND

Jag ägnar mig åt den ultimata söndagsunderhållningen: kommersiell Hip Hop från P3 Street, tjuvsnusning av General White samt senaste numret av Ottar - Tema Kroppspolitik.

Dagens fundering kretsar kring mig själv som praktexempel på Vår Tids Förakt För Svaghet. Än så länge tror jag dock inte att varken den här bloggen eller jag själv är redo för denna analys så det får bli ett kapitel i mina kommande memoarer istället.

3 saker som gör livet värt att leva:
Dead Prez på Kägelbanan 10 februari
Pannkakskalas när Parisa gör pannkakorna
The Prodigy på Berns 26e februari

3 saker som får mig att fundera över om jag ändå inte är psykopat:
Det ligger ett par vakuumförpackade, använda kalsonger från ett gammalt ligg på min symaskinsstol.
Två månader av mer eller mindre total likgiltighet.
Min nuvarande bostadssituation.



2 kommentarer:

Sofia & Petter sa...

tackar.:)
Jag har en av de där vanliga, första i rangordningen. Jag har tagit bort alla linjer och ändrat typsnittet lite, men absolut inget overkill som jag önskar jag behärskade. men dessvärre inte!
ladda hem poladroid.net så kan du göra dina vanliga bilder till polariod! ses snart gullet. puss

Anonym sa...

for min blogg ar trakig!

jag skammes, men sak samma. lankar tillbaka!!!

fuck er om ni gar pa dead prez!!!