fredag 23 januari 2009

SUICIDAL CATWALK OCH GRAND HOTEL


Isabella Scouroppcos mamma är min läkare och fredagskvällen ägnades åt Företagsmiddag på Grand Hotel med 43 olika rätter som vi bjöds på av Västerbottens kommun. Efter det gick vi på mellanstadiedisco på Idrottshögskolan med medföljande freakshow. Med tanke på att jag inte varit ute i det sociala sedan november passade det mig alldeles utmärkt. Leila K och Scatman är sån allmänbildning jag har välutvecklade skills i. Fick skoskav av mina nya highheels och dansade tills pattarna hoppade ur. Nu är Parisa full i mitt vardagsrum och har spillt ut låtsaspoppade (micro)popcorn överallt. Jag lider mest av mental retardation, men det är lugnt för dagen till ära har jag faktiskt fått känna mig ganska normal.

2 kommentarer:

Eqqus Caballus sa...

shittt vilket fotograf du e...you caught the moment. är det popcornkastrullen jag tappar på bilden?

Mer disco åt folket säger jag!

KURT-HEDVIG sa...

yes. precis the magic (läs: tragic) moment. förbannat gött att ha dig i mitt hus!