söndag 1 februari 2009

LÖSNINGEN PÅ LIVET

Artist: Banksy

Jag har hittat lösningen på livet!!!
Den är materialiserad i form av en fallfärdig, nerklottrad kolonikott med utsikt över en gul lyftkran på Rågsvedsskroten. Där ska jag sitta och hamra och lyssna på The Get Up Kids i en 90-tals bandare och bli en harmonisk själ i takt med att mina egenplanterade jordgubbar växer. Helst skulle jag vilja ha en prickig Grand Danois som kompis där också så skulle mitt liv säkerligen vara fulländat.

Den här helgen har inbegripit en hel del nya erfarenheter:

1. T har bajsat på min toa och officiellt kommit ut med att inte längre vara kool
2. Jag har ägnat mig åt aktiviteter som nog klassas som närhet, vilket gjort mig både generad och nervös!?!
3. Jag har ätit middag till frukost samt varit riktigt glad!

Nu äter jag Fröigmackor, lyssnar på In this Club med Usher och saknar Shorty. Tror att jag håller på att bli blödig. Det var väl på tiden.

2 kommentarer:

tropical needs. sa...

BLÖDIG = SE ALLT DET VACKRA I LIVET!

HUMAN AFTER ALL.

Anouk sa...

thanks for your great comment. sadly i can't read what you write but the graffiti is great.