lördag 3 januari 2009

NYÅRSAFTON ELLER I SOMRAS ELLER IKVÄLL

Foto: Andrea Crews
Vi är på Spy Bar eller whatever och jag är full och det är kul så jag tycker att det är en bra idé att dricka ännu mera öl medan vi är tillräckligt oförståndiga för att bry oss om att den är asdyr. Sen tränger vi oss i toakön. Jag blir (som vanligt) förbannad på att det inte finns några könsneutrala toaletter, orkar inte vänta, protestpissar i pissoaravloppet och får en avhylning av nån dryg jävel medan jag håller en osammanhängande monolog om införlivade föreställningar kring kön.

Vi dansar till några låtar som vi inte hör och jag ser världens snyggaste människa som jag säkerligen vill ligga med. Och om inte det så måste jag i alla fall sno hennes sjukt snygga tröja för det är nog den jag vill ligga med egentligen men det är inget jag kommer reflektera över förrän imorgon. Vi dansar några låtar till och jag undrar varför man inte får köra ”lassot” på riktigt.

Klockan är 04.00 och jag har väldigt mycket fylletoretts, säger bla bla bla och det har aldrig nånsin varit så kul att sno drinkar från folk. Jag väntar fortfarande på att nånting ska hända men det kommer det aldrig göra. Det kommer vara såhär i all evighet och det är bara datumet som förändras.

Världens snyggaste människa känner den och den och den och nån av dem är någon jag vet vem det är om jag hade haft facebook så vi går på efterfest hos kulturvänstern i en bostadsrätt på Östermalm, diskuterar politik och känner oss viktiga. Världens snyggaste tröja bjuder på rom och kola, sitter lite för nära och jag tänker knulla knulla knulla men säger Gott Nytt År. När hon går och blandar nya drinkar i köket går jag dit och smyghånglarupp. Sen är det händer innanför min tröja och pojkvänner hit och pojkvänner dit och jag säger

1) Ja men då kan vi ju vara tre
2) Eller också går vi bara hem till mig och knullar
3) Och förresten gör alla par ändå alltid slut på nyårsafton och jag kan inte bry mig mindre om ditt förhållande just nu för du är sjukt snygg och jag vill ligga, men det säger jag aldrig.

Sen går jag hem och onanerar till kuk-fitta-in-ut-sprut-slut tills huvudvärken försvinner och jag är döende. Det blir en ny dag och jag väntar fortfarande på att någonting ska hända och att det ska vara något mer än det här, men det fortsätter såhär i all evighet och det är bara datumet som förändras.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min mobil skriver "Gott nytt cp" istället för "år". Det är ju nästan så man blir vidskeplig.

Peace, sleaze!