lördag 17 januari 2009

MINA TROSOR SKAVER UPP I RÖVEN AND I GOT 99 PROBLEMS BUT A BITCH AIN´T ONE


Det är så mycket lättare när det är fönster som krossas och inte hjärtan. Det hade jag velat säga till pappa när han undrade hur vardagsrumsfönstret hade gått sönder. Men det sa jag inte för jag tänkte att jag skulle skona honom från den riktiga informationen om att det var en sugen jävel som ville ligga med hans dotter (som låg och sov och hade stängt av mobilen). Så jag sa istället att det var nazister som kastat in sten, rabblade några väl valda slagord och gjorde honom orolig för all framtid.

Till middag ska jag äta:

ugnsbakad överklassröv
med ihopkokta föreställningar kring kön

och gratinerad skinnskalle.

2 kommentarer:

Eqqus Caballus sa...

Haha smaklig måltid!

Gick han på nazistlögnen? Min mamma skulle smällt av och tvingat mig gå i exile ller något om jag sagt det haha.

Anonym sa...

Testa pappsen. Han kanske fattar mer än du tor.