torsdag 13 november 2008

TORSDAGSPROBLEMATIKEN

Nu har jag varit en hemmarunkande asocial röv i två dagar och inte har jag blivit mindre sepe i huvudet för det. Nu är det således hög tid att ge sig själv en käftsmäll, lägga in försvarsmekanismerna och bli hjärndöd igen. Alternativen för den här dagen är följande:

1. Supa tills allt blir roligt, ha fylletorrets på Berns och hoppas på slagsmål.

2. Styra upp ett ligg och knulla mig orgasmhög resten av kvällen.


3. Sälja hjärnan på blocket, bli rik, hjärndöd och lycklig resten av livet.


Jag vet att detta kanske kan se ut som ett praktexempel på en destruktiv verklighetsflykt men det handlar nog snarare om mänsklig överlevnadsinstinkt.

För övrigt så drömde jag inatt att jag skulle planka bussen hem från söder. Bussen blev dock kapad av en snygg jävel som försökte spara tid genom att köra en boardslide med bussen genom Riddarfjärden. Vi kom dock inte hela vägen över och jag satt längst bak där alla dom koola satt på högstadiet och där fanns ingen fönsterhammare så jag insåg att jag skulle dö i Stockholms sunkiga (k)analvatten i den där kapade SLbussen. Jag var dock helt lugn för det kändes som ett utomordentligt bra tillfälle och sätt att dö på.

1 kommentar:

Anonym sa...

.everyday is like sunday.