fredag 21 november 2008

I´M JUST THE WORLDS GREATEST



Fick frossa på Berns, gick hem först av alla, snodde DN på vägen och läste borglig smygpropaganda som jag som tur nog var alldelles för full för att komma ihåg. Vaknade av att jag höll på att kvävas av mitt eget snor, satte på mobilen och läste fem oförståerliga sms och förstod att en spontan påhälsning av mig kl 05.30 hade slutat i sönderkastande av mitt fönster. Gick upp och insåg att vår lägenhet faktiskt hade förvandlats till en knarkarkvart och att jag själv toppade det hela med att se ut som ett sönderslitet crackhärke. Ibland känns livet mest som ett dåligt jävla skämt, men sen gick hem till Shorty som hade blivit både utvecklingsstörd och oskuld så nu känns allting mycket bättre igen.

Stockholm Beat Connéction spelar snusktechno på Spy Bar ikväll. Kom dit!

1 kommentar:

Decida sa...

Utvecklingsstörd OCH oskuld! Stort Grattis!