lördag 15 november 2008

EN NATT MED NASTY NERDS (FYLLEBLOGGEN)

20.00. Förfest på en vitkaklad toa. Hit em wit dö sparklin wine. Hårspray, Pete Dorothy-smink och vitt puder i handfatet.

20.05 Internet dör

21.00 Lägger blygdläpparna på plats och lyssnar på " We´re only in it for the drugs".

22.00 Salongsberusning, oanständiga ord och sms på min röv till speciellt limiterade personer.

23.00 Knast, öl och beckmansfolk. Tråkiga kläder men snygga människor.

00.00 ROM OCH KOLA!!!, läppsyl och patetiska toalettkökonversationer.

02.00 Spy Bar och hångel med Dr Alban. (Typ)

04.00 Alla börjar bli för packade på Spyan. Dax att haffa ett heto och gå hem.

04.30 Försöker behärska sig för att inte springa på bilar och kasta glasflaskor på snuthuset. Dåligt att sitta i häktet hela natten om man ska ha sin första förestagsföreläsning dagen efter.

04.42 Vem är jag, hur mår jag, var är jag?

05.00 Nasty Nerds for life. Vars fan är Shorty?


1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA! men hallå, vi glömde skriva att jag faktiskt nöp E-type i röven nån gång där mellan 20.30-02.57...

Nästa gång ska vi banne mig ha livecams på bloggen.

Sökes: Kameramänniska med fet mick och grym vidvinkel som kan/pallar följa två hysteriska människor en hel natt.