lördag 21 mars 2009

SHUT UP AND SLEEP WITH ME



Alex undrade varför vi egentligen fortsätter gå till Spy Bar när Spy Bar bara består av brattiga turister och överklass-19-åringar. Jag hade inget bra svar på det. Sen började jag prata med en surgent från New York som undrade vad jag gjorde i Stockholm. Jag svarade "I´m sick. For living". Då bjöd han mig på öl och sa att alla var så himla trevliga i Sverige. Min engelska är verkligen sjukt bra. Efter det köpte jag två öl till och tänkte att jag skulle rädda K från psykbryt. Det gick nog inte särskilt bra alls och kvällen avslutades med att jag hittade Tupac som tyckte att jag skulle gå hem med honom så jag sa "Stop teasing me, I´m a horny person. Now we´re going to Max and you look like Tupac but I´m going home with Paris, not with you".

Man vet att det är vår så fort Kungsholmen ockuperats av barnvagnsmammor och bajsande hundar. När man vet att man är helt dum i huvudet är jag mer osäker på.

1 kommentar:

Eqqus Caballus sa...

Jag fattade aldrig tupac inte pratade svenska ju, inte konstigt att han inte svarade när jag stod och babblade...trodde bara han avr otrevlig. ITS SUNDAY WAKE UP BOOBIE. JAG VILL LEKA!