måndag 9 mars 2009

LEO, ÅH LEO

Art: Andrea Crews

Leo håller på att födas i min hjärna.
Jag har längtat efter dig så sjukt mycket.

Igår ville jag tänka lagom, men lagom har aldrig varit något för mig, så jag tänkte för mycket igen.

Hann med både svartklubb och utflykt till K:s sommarstuga i skärgården i helgen. Nu är jag hemma och det har blivit måndag igen. Har lagt ut min hjärna till försäljning på Blocket. Det kommer bli en bra vecka. Litterära verkligheter och redan levda erfarenheter. Igen och igen och igen.

Funderar över relationer och avstånd. Ur mina högtalar hör jag I´m a hustler baby.

4 kommentarer:

Eqqus Caballus sa...

lätt & lagom smörpaketet är fult och det säger ganska mkt om begreppet lagom. Men mycket är också jobbigt ibland. Jag tycker att vi ska uppfinna en stopp knapp så man kan trycka på stopp när allt blir för mycket och vakna i maldiverna istället.

Eqqus Caballus sa...

Tjaaa glömde mobilen hemma. jag smsar dig från johannas mobil sen. väntar bara på att jag ska få ditt nummer från anna. men vi kanske ska ses vid teatern? det är på fridhemsplan. tror pjäsen heter asylshopping

hörs sen puss

KURT-HEDVIG sa...

jo den ligger nära mig. hantverkargatan. men kom hit när du gjort klart det nu ska göra. plugg eller jobb. så kan vi gå dit sen.?

Anonym sa...

det ar en ful tjej pa ett av mina jobb(som jag ska latta saga upp mig ifran snart!) som ocksa en tatt pa insidan lappen.

skitful. det star "flott" HELT JAVLA SEROST!!!