måndag 23 mars 2009

GIPSTER MEGA TRIP 2009

Photo: Parichuta
Design: Molotov Cocktail Party

Flanellskjorta, snor och tjackhosta.
Jag hade glömt bort hur det var att vara fysiskt sjuk. Det jag kommer ihåg är att man läser Min Häst och inte är snygg så det är typ dom kriterierna jag har uppfyllt idag.

På onsdag ska jag iallafall vara frisk för då drar vi iväg på Gipster Mega Trip med första anhalt Berlin. Packning: Blå peruk, orange läppstift, 4 dosor snus, sparkdräkter och discotajts. Jag lovar att fylla bloggen med oanständigt livebloggande nu när jag faktiskt har en fancy mobil som klarar av sådant. Alla som har bra klubb- , kultur och övriga ADHDtips är välkomna att dela med sig av dem här. Även utanför Berlin eftersom vi ändå inte vet var vi kommer att hamna när vi ska lifta vidare sen.

1 kommentar:

Eqqus Caballus sa...

ÖVERPEPPEN HAR TAGIT ÖVER!! JAG HAR KUDDKRIG MED MIG SJÄLV FÖR ATT FÖRSÖKA KOMMA NER PÅ JORDEN MEN DET GÅR INTE. SNART KOMMER JAG HEM TILL DIG!!! ACHTUNG ACHTUNG ICH SPRITZE