måndag 2 mars 2009

EVERYONE´S CHANGED. EVERYONE´S COOL. EVERYONE SUCKS


Photo/Art: Fatsarazzi

Jag har borstat håret. Det är en normal sysselsättning. Jag ser normal ut. Håret är rakt och har blivit långt.

Jag har alla möjliga konstiga tankar i huvudet. Det är inte säkert att de borde skrivas ner. Tror att jag har träffat en människa jag litar på och som jag kan prata med. Det är bra men jag kan inte prata längre, jag kan bara skriva. Nångång ska nån få läsa allt det där och kanske förstå.

Det var kul i helgen. Jag vill också vara svart, tjock, ha jättestora blingkläder, fula solglasägon och rappa om snuskiga saker. Men det går ganska bra att bara dansa och vara full också.

Du sa att du ville ta i mig lite med silkeshandskar nu för tiden. Jag sa aldrig att jag helst ville ta i mig själv med plasthandkar nu för tiden. Det är bara det att jag inte riktigt klarar av den där gummilukten.

Inga kommentarer: