onsdag 25 mars 2009

ACHTUNG ACHTUNG. ICH SPRITZE!

Art: Johanna Ritscher

Jag försöker packa. Vi borde nog åka till Arlanda snart. P ringde precis och sa att det enda hon hade packat var underkläder. Jag har nog mest packat snus och tamponger.
Rensade just min ryggsäck på gammal skit och hittade min packningslista till Hultsfred 08. Förstod varför jag eventuellt inte är så bra på att packa.

HULTSFRED 2008
Microphone check:
Din Mamma
Bajjen Bärs och Rakade brudar
Kocky i min röv
Allt annat i min röv
Discotajts
Röda kondomer
Liggunderlag
Kåtservett

Tillsammans med packningslistan låg ytterligare en lapp som måste ha skrivits på tåget hem när Alex och Linus däckat på golvet.

"Hultsfred 2008. Eftersom det bara var 23000 besökare i år tyckte jag att det var ett smart drag att knulla med mitt ex. Trodde att jag skulle bli glad, men det varade bara i en kvart, tills jag gav mig själv klumpen i magen. Ta bort alla skrikande ungjävlar innan jag äter dem till middag!"

BERLIN BABY! HERE WE GO AGAIN WUNDERBAUM!

1 kommentar:

Anonym sa...

men du är för fin vännen! akta dig för tysken! pusspuss