måndag 23 februari 2009

DIRTY DISCO


En parantes till er som läser här och känner mig: På grund av vissa mer eller mindre förklarliga och oförklarliga omständigheter är jag sedan i fredags oanträffbar via telefon och kommer att vara det till kanske onsdag.

I övrigt är allt ungefär precis som Expressen säger att det är. Skit och elände. Töntiga kändisar, våldsamma ungdomar, dåligt väder och låtsasbröst. Med andra ord utmärkta förutsättningar för att inte uppföra sig eftersom alla andra är ändå helt dumma i huvudet.

I fredags var det födelsedagskalas hos Soffan med hundra sorters kakor och tusen kilo sockerchock. Runt 03-snåret gick jag på speed på Spy Bar och alla var franska porrfilmsproducenter eller svennesvennar som hette Viking Krig. Sen blev det festival i Rågsved tills jag fick HIV i handleden, spanska sjukan och skabb och det är där nånstans vi befinner oss idag.

1 kommentar:

Eqqus Caballus sa...

Men mongo! Jag trodde du hade gått och dött efter din släktträff eller nåt. från och med ons eftermiddag är jag redo för vardagsutspårning igen. Jag vet att du försöker leka normal gumman, men det går inte. Lev och njut skjut en snut!