torsdag 16 oktober 2008

MAD FASHION


Plåtning med Less Common. Foto/Jenni S, Styling/Eljest Art Collective

Nej men då kommer man helt plötsligt på sig själv med att käka kött, tjuvsnusa och kolla på porr. Hade jag vetat det här när jag var sjutton hade jag garanterat spetsat mitt huvud på en påle och min själ hade varit såld till djävulen för evigt. 
Tilläggas kan också göras att det nu för tiden även sladdas runt i en schrimp-pimp bil från det tidiga åttiotalet i Vännässkogarna och att Britney Spears är 2007 och 2008s svar på Ulrike Meinhof. Skoteroveråler, svett och blodpudding är helt enkelt synonymerna för designing good life och funky freakin määäd fääshion!

2 kommentarer:

Anonym sa...

...och inte fan trodde man att man skulle börja ragga på lammkött eller på deras pappor.

designing good life är för övrigt synonymt med kaffe, snus, volvo 240 tonade rutor, folköl, sex, adhd, punk, psyktabletter, miniramper och dödssnygga outfits som till och med får folket i Nordmaling att vända sig om...

Sympatie sa...

seså. dra sig nu till sthlm för lite gratisfest osv på onsdag. det är ju en hur bra idé som helst + att vi är ett djävligt snyggt band.

ögongodis och mungodis är ju det som håller jorden i snurr.