tisdag 28 oktober 2008

ELJEST ART COLLECTIVE PÅ DEBASER PÅ LÖRDAG + HÅLL KÄFTEN


Igår på badhuset kollade en tant på mig med äcklad min och sa att jag var fruktansvärt ful i alla tattueringar och att jag såg sjuk ut. Eftersom tatuerade människor oftast är knarkare och kriminellt avskum tog jag tag i kärringjävelns hår och dunkade hennes skrynkliga huvud mot kakelväggen. Hon föll ihop i sitt eget könshårsavfall vid golvbrunnen. Jag gick ut till badvakten och sa att gammtanten halkat i dushen. Typ

ELJEST ART COLLECTIVE på Debaser Medis på Lördag! SBC mfl (Supreme, Lorentz & M. Sackarias, Coco Taxi...) står för musiken och Eljest sköter konsten.


Vad händer när offret blir till bödel, och bödel blir till offer? När förgivettagna stereotyper hamnar i ett annat sammanhang och ställs inför en förändring? Den som lever (läs: inte är för full) på lördag får se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska både gå med shades och VA FULL på lördag...

ps. framstår denm här elina som väldigt osmart och dum på den här bloggen eller? haha, later haters!

Anonym sa...

Linn: det är vid sådana där tillfällen som på badhuset som man börjar fundera på att BOMBA något...eller någon//Ida