torsdag 14 maj 2009

VILLA, VOLVO OCH (STORHETS)VANSINNE


Photo: 50 cent in Linköping

Jag drömde att Adam Tensta tvingade mig att ta heroin inatt. Han sa att det skulle göra mig normal.

Idag har jag kört stadsjeep i 140 på 70-vägar, lyssnat på dunka-dunka på högsta volym och varit jävligt fly. Funderar på att börja göra radiohiphop. Spela in en jävligt fet video med massa snygga bilar och brudar och ha ungefär lika mycket självdistans som Mange Schmidt. Sök på hiphop på Google, wikipedia, Youtube eller whatever och du kommer utan tvivel få upp en bild på mig. Jag fucking ÄR hiphop.
Två dagar i småstaden verkar med andra ord göra mig gott. Verkligen. Eller om man omformulerar det där: Två dagar av mer eller mindre enbart umgänge med mig själv verkar verkligen göra mig gott. Eeh.
Den dagen jag blir tillräckligt rik för att lägga alla mina pengar på en 50-års-kris-asdyr-BMW med skinnklädsel. Snälla någon, skjut mig.

3 kommentarer:

elina sa...

hahaha, är det där pälsen? alltså pälsen pälsen?

KURT-HEDVIG sa...

brorsans pimppäls. bra skit

Jessica Karlén sa...

fan vad snyggt!