torsdag 21 maj 2009

BEACH 2009



Slutresultatet får ni se i verkligheten. Sista bilden försvann visst.

Läste i Vecko Revyn att det var långt hår som gällde i sommar.
Drabbades av ett akut utseendefixeringskomplex.

Klart att jag inte duger som jag är.

Kom fram till att jag var tvungen att göra en hårförlängning.
Övertalade David att raka av sig håret.
Det långhåriga modet var ändå könskategoriserat.
Tog det överblivna håret och gick till City Hair Extentions.
Skulle bli för dyrt att köpa nytt fräsht löshår.
Och så är jag ju ganska ekologiskt av mig.
Så dom sydde fast Davids gamla hår i mitt.
Nu har jag fyra decimeter långt könshår.
Det kommer fladdra sådär vackert i vinden när jag springer i min minimala bikini på Stockholms alla algförgiftade stränder.
Precis som på en omslagsflicka i Vecko Revyn.


1 kommentar: