lördag 6 december 2008

LÄNGE LEVE 90-TALET


Länge leve 90-talet. Tacka vettja Ken ring, Blues och Feven. Vad fan hände med den svenska hiphopen egentligen? Om Mange Schmidt ska vara 2000-talets svar på Latin Kings är det dax att vi börjar med lite gamla goda drive-by´s så det iallafall blir lite hiphopbeefar. Jag menar hur länge sen är det inte sedan Ken slog ner nån nu?

Jag har blivit omyndigförklarad. Denna gång på grund av helt andra omständigheter än att jag mimar till Britney Spears framför spegeln, drömmer om att bli en tvättäkta kicker och planerar att spränga regeringen. Det verkar även som att jag blivit obyxmyndigförklarad och oskuld i samma veva och jag funderar nu skarpt på att ansöka för att bli 2000-talets Jungfru Maria. All form av framtida knullande tycks ändå bli tvunget att ske under allra största hemlighetsmakeri och välsignad blev jag av min mamma för redan två veckor sedan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åååh nej linn, oskuld blir man fan inte efter två veckor. mer än så krävs. du kan vända dig till elina virgin om du har fler funderingar kring detta ämne.

ps. i'm gay.

Anonym sa...

hej bajskorv. ska du skicka din mail eller bara sitta och leka svar?


punanivagini!

Anonym sa...

hej bajskorv. ska du skicka din mail eller bara sitta och leka svar?


punanivagini!