onsdag 17 december 2008

JAG BORDE BLI MODEBLOGGARE

Jag har karborreskor på mig och jag vet att du säkerligen skiter i det men det är det enda som är konkret just nu förutom apelsiner för trettionio och femtio och jag behöver nåt konkret just nu. Vet att jag har problem med att tänka för mycket och känna för lite. Och jag vet att jag borde försöka må bra men jag vet inte hur man gör och jag är ju så bra på det här med att försöka ha kul och prata om vädret. När allt är för komplicerat att tänka på tänker jag på konkreta saker som förgyller mitt liv och så staplar jag upp dem efter varandra utan rangordning.

* Vita tubsockar
* Strumpebandshållare
* Vita wifebeaterlinnen
* Stay-ups

Tips på filmer som ger någotning välkomnas! Eftersom det numera är mer än 2000 besökare på den här bloggen varje vecka samt att jag lider av intellektuell stimulansdöd föväntar jag mig åtminstone tre kommentarer.

5 kommentarer:

Anonym sa...

men du, miss secret agent tål ju att ses om. Finns ju dessutom en uppföljare för bövelen!
Puss lillstrumpan!

Anonym sa...

Jamen, Mad men ...alla säsonger, det finns två. Måste ses. genialt!

Anonym sa...

YEEEES. Jag blev den tredje att kommentera. Linn:
DEEP BLUE SEA.
Bra skit.
Den och en fet skål med popcorn. Det funkar alltid!

tropical needs. sa...

filmtips: the virgin suicides (bör ses mer än en gång).
bloggtips: lyckofabriken.

Hammer sa...

ja du linny!!
Du vet ju vilket svar du får av mig..
än fast jag är jävligt besviken efter att ha letat efter peach pit en hel em så måste jag ända säga bevvan.. för fan.. det tar aldrig slut.. det är bara att plöja..